over and out

Kategori: läsares fråga

Anonym om awesome biaaatch:
Vad hände mellan dig och Makki?
Vill du försöka igen med honom, kommer det bli ni igen?

Vad som hände mellan oss?
Vi båda sa att det inte skulle funka mellan oss förtillfälligt, så just nu är vi bara vänner.
Träffade han häromdagen, men det va bara för vi skulle prata och reda ut ett par saker.

Och om jag vill försöka med han igen och om det kommer bli vi igen?
Kan tyvärr inte svara på det, just nu tror jag ingen av oss vill riktigt försöka igen, men man vet jo aldrig.
Den killen är underbar, och han kommer alltid vara min ändå om han träffar någon annan (a) hehe

Nej men man lär väl se vad som händer, jag skulle inte neka till att försöka igen om ett tag men just nu
tror jag ingen av oss vill det.

........................................................................................................................................................................


borde egentligen packa just nu men det är så jäkla svårt, får inte ens ner allt...
ska vara borta 3 dagar men har kläder till 2 veckor.. hatar att vara tjej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: