awesome biaaatch

Kategori: Om mig

hej!:)
Hade en riktigt suverän kväll igår.
Drog på volleyboll turenring med zara,jocke & amanda på dagen, riktigt trevligt va det:)
Dralla mig hemåt vid 8 tiden hämta kläder och annat vi tjejer behöver för fixa oss, senare gick jag hem til zara med amanda, vi fixa till oss och sedan drog vi på fest hos Max.
Vid 2 tiden gick jag hem till zara hämta mina saker, sen gick med Makki hem.
Somande på soffan runt 5 och vakande nyss.:)
Så nu sitter jag med Andre', Lina, Jesper och Piffe och chillar hos oss.
SJälvhemma till tisdag så får se va dessa nätterna får bjuda. Men jag känner att detta kommer bli en
AWESOME kväll!:)


Min kropp & mina tankar vill ha dig, men mitt hjärta vill något annat..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad hände mellan dig och Makki?

    Vill du försöka igen med honom, kommer det bli ni igen?

    2011-07-18 | 00:41:35

Kommentera inlägget här: