Klipp klipp

Kategori: Om mig

Godkväll!
Kör samma replik som dom flesta bloggarna "jag har haft lov, och det har jag även tagit från bloggen"
Har varit en dålig bloggvecka! Men har väl inte gjort som speciellt mycket, varit med zara och Amanda ungefär hela lovet! Haha :)

Men idag börja skolan igen, och den börja på det värsta sättet någonsin!
Va nämligen i skolan 8 (börjar alltid kl 8) men dock inte idag, då vi börja klockan 12, förstår ni ångesten jag hade när jag stod i skolan, och egentligen hade kunnat sova då!
Aja dagen fortsatte sedan, med fix inför pappa kvällen vi skulle ha, dock kunde inte mina pappa komma, så André blev den utvalde! Blev mycket nöjd med resultatet!
Nu är jag äntligen hemma, och ska strax lägga mig i sängen och kolla på film, börjar 12 imorgon också!
Men skriver mer imorgon, godnatt!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: