sjuk..

Kategori: Om mig

 
Hej alla fina!
 
jag får be om ursäkt för en sådär uppdatering, men har gått och blivit sjuk igen.. jajo jag vet att detta inte är ovanligt, men denna gången är det lite mer ''allvarligt''
Har varit på sjukhuset både söndag, måndag och ska dit imorogn igen.
Just nu vet jag inte varför jag är såhär sjuk, men får svar på proven imorgon!
Hoppas det är något som inte är långvarigt, vill till skolan, vill träna och vill verkligen inte ligga och sunka ner
min säng, så himla trött på detta just nu..
 
Men håller faktiskt på att ändra hela bloggen, så gör faktiskt något vettigt även fast jag är sjuk.
Så inom snar framtid kommer denna bloggen vara som ny, ska blev kul med lite förändring.
På något sätt så blir det roligare att blogga så fort man gör vi den.
 
Samma sak med rum, fick nytt rum för drygt ett halv år sedan, i början va det väldigt roligt att städa och hålla det fint i rummet, men sådär efter ett halv år är det inte lika kul.. och då förstår ni nog själva att mitt rum inte är så välstädat! :)
 
Men ska fortsätta me bloggen nu, sedan sova lite.
Skriver mer imorgon, pussar på er!:)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: