G

Kategori: Om mig

Jag kan garanterat säga att vi alla har något här i livet vi brinner för, någon som ni kanske ser upp till, någon person som har förändrat något, kanske för dig eller för någon av dina närmaste, någon som har gjort ett märke i ditt liv, ett fint märke som alltid kommer stanna kvar, oavsett vad! Den personen brinner du för.

Jag har alltid brunnit för min underbara familj, mest min underbara mamma! Även om jag inte alltid pratat om mina privataste saker eller saker jag skäms över så vet jag att hon alltid kommer finnas där för mig, hon är min förebild, hon är en begåvad undersköterska och en helt fantastiskt stark och underbar person, och henne vill jag bli som! Jag vill bli den behövande frisören som många pratar om, ha ett starkt sinne och klara den jobbigaste pressen, precis som min mamma gör!
Hon brinner jag för, hon är det störta ljuset i mitt liv!

Men denna sommaren fick jag träffa en liten pojke, min fina Gustaf!
Jag spenderade veckor och dagar med honom och kom honom allt närmre!
Han kände av hur jag mådde för varje dag, va jag glad en dag, kände han det, och det vissa han genom att vara den pratglada underbaringen, och för fet mesta är jag alltid glad, och då blev han också det!
Men en eftermiddag när jag hade honom, fick jag reda på något som sårade mig väldigt mycket, jag satt bara upp och ner och tårarna rann ner för min kind, Gustaf kände av att jag va ledsen, han sluta genast att prata och la sig mot mitt bröst och bara låg där stilla och mös!
Det har satt ett stort spår i mitt hjärta, han fick mig till att må så mycket bättre, bara genom att ligga mot mitt bröst, den dagen insåg jag att jag aldrig kommer kunna leva utan denna pojke!
Han är något av det finaste jag har i mitt liv just nu, och det ljuset han ger mig, kan ingen annan ge mig!
Jag brinner för min Gustaf! Jag ska aldrig låta något ont hända honom, och jag ska finnas för honom i vått och torrt precis som han gör för mig!!

Jag vill bara att han ska förstår orden när jag säger "jag älskar dig"
För det gör jag, jag älskar mig Gustaf och vill aldrig vara utan honom! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: