What a day!

Kategori: Om mig

Godkväll!
Som rubriken lyder, vilken dag, har haft en suverän dag på praktiken idag! Har suttit mycket och lärt in mig salongens färger idag, så jag kan deras färgkarta samt hur man blandar dess färg! Har gjort det på grund av att jag hade en färg kund idag, blev extremt nöjd med resultatet, och även de goda kommentarerna från min handledare gjorde mig väldigt glad!
Behöver dom kommentarerna då och då för att jag ska kunna tro på mig själv!

Har sedan mest lullat runt lite i salongen, plockat lite, och även tagit ur Thereses hårförlägning!
Så min dag på salongen har varit hur lärorik och bra som helst!!

Slutade vid halv 7, då jag gick hem till caisa för äta lite sushi med henne och för att få krama om Gustaf!
Andy kom sedan och hämta mig och är nu hemma och redo för att inta sängen för en ny fullspäckad dag imorgon!

Godnatt<3

Trött och pyjamas time blir aldrig något bra kort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: