All My Life

Kategori: Om mig

Visa dagar vill man bara försvinna bort från världen och bara få tänka.
Inte kunna nå någon och ingen kan nå en.
Idag är en sådan dag, idag är även en sådan dag jag tänker på oss, att vara olyckligt kär är inte det lättaste!

Idag vill jag bara dela den sängen med dig och lyssna på din andetag.
Idag vill jag bara kolla på de filmer du laddade ner.
Idag vill jag bara ligga i din famn och få kyssa dina läppar.
Men jag måste inse, det kommer aldrig bli så igen!

Och då tänker man? Vad gjorde jag för fel? Och vad är det som är fel på mig? Vad fick henne till att framstå som bättre än mig? Hur kunde du ta henne framför mig? Duger jag inte till något?

Men nej! Så är det inte, jag är mycket bättre än henne, hon är en liten smuts bit på marken, medan jag är drottningen på tronen, jag är inte värd det jag fick gå igenom, mina vänner,min familj sa "du är inte värd detta" men ändå så va det jag som blev utsatt för det? Då måste jag vara värd det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: