15 oktober!

Kategori: Om mig

Idag är det måndag, måndagen den 15 oktober och det är en mycket speciell dag, det är nämligen Gustaf 1 årsdag, gubben växer så himla snabbt, han va precis bara några månader och nu är han 12 månade, 1 helt år!
Älskar honom mer än ord kan beskriver!

Annars då? Är inne på min 6:e dag som sängliggande och ska äntligen imorgon få gå till skolan, då det är kundmottagning och jag har färg kund så det ska bli kul, känns som jag lever i en annan värld när man bara ligger inne!
Men har fått vara iväg och träffat Gustaf en stund, och det gjorde hela denna måndagen, hann inte mysa med honom så länge, tur jag ska dit imorgon så jag kan mysa med honom längre!!

Lägger upp en bild på mig och Gustaf från idag, blogg.se på mobilen är så fruktansvärt kasst så ibland laddar den inte upp bilderna, men hoppas ni kan se den!
Puss och godnatt, skriver imorgon:*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: