halleluja moment!

Kategori: Allmänt

Vilken dag!
Flåsar ut nu och lägger mig i sängen med världens värkar i kroppen efter en lång dag! Har som sagt fixat frisyrer på modeller idag, va rätt kul den först timme men sen blev det värre och värre, modeller rulla in, huvudet dunka, det va varmt, jag va trött och död! Ville bara hem och lägga mig i en stor skön säng! Men det har varit en riktigt bra träning, både för mitt självförtroende och inom mitt frisör yrke, så ångrar inte en sekund att jag ställde upp på detta!
Nu ligger jag i min efter längtade säng och har precis fått lite massage av pappa! Nu ska jag släcka ner och njuta av dessa timmarna jag får sova!
Godnatt!

Fick även med mig hem en snygg skin väst från gina för 499:- och en skjort/linne för 149:-! ❤😘

Kommentarer


Kommentera inlägget här: