Grattis mamma!<3

Kategori: Allmänt

Min älskade fina mammi fyller år idag, ett stort grattis till världens bästa person, finns inga ord som förklarar hur mycket jag älskar dig! ❤❤

Gick upp tidigt idag för skulle uppvakta min kära mor innan alla drog till jobbet, och det resulterade till en trött Caroline hela dagen! Tur så va skoldagen kort, 8-12(y)
Träffa lina och Hanna en stund, gick en runda i stan och kolla runt lite, sen körde vi till beddinge, där 4 kunder väntade på mig. Klippte, åt och mös lite med bebis! Vid halv 7 tiden tog jag bussen hem med Hanna hit här. Kolla fotboll och åt mera! Nu ligger jag i sängen och slocknar snart!
Kan bli dåligt med uppdatering imorgon, ska fixa ett par modellers hår imorgon så får se när jag är hemma, puss:)❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: