sjuklingen har tråkigt

Kategori: Om mig

111 tonårsfrågor

 

Kärlek
Är du kär just nu? - Nej
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej det har jag inte
När går gränsen vid otrohet? - när man gör något som inte passar när man har ett förhållande
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej det har jag inte.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Ja tyvärr har jag det
Är du romantisk? - Kan hända.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Haha nej
Är du svårflörtad? -Ja det är jag  
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja det har jag
Vad hette din första flickvän/pojkvän? -
Hur länge höll det? -
Har du lekt med någons känslor? - tyvärr ja
Hur länge var ditt kortaste? -
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Både och, både har fördelar och nackdelar
Har du varit tillsammans med två samtidig? -Nej
Är du en bra pojk/flickvän? - ja det tror jag!
Hur många har du varit kär i i år? - 2
Vem sov du senast bredvid? - hanna
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - M
När fick du din första riktiga kyss? - tror det va i 6:an
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Haha neeej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -verkligen inte
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat

Vad gillar du för stil på pojken/tjejen? - .

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? yes!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej
Har du varit kär i någon? -Ja det har jag
Är du kär just nu? - Nej det är jag inte.
Tio frågor om dig själv
Fullständigt namn? - Johanna Caroline Nörgaard Wadby
Några piercingar? - Öronen, navlen
Vad har du på dig just nu? - Underkläder, myskläder

 vilken årstid är bäst?- föredrar nog sommaren just nu
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakan med en person som man verkligen gillar.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att  jag är väldigt social
Vad är du bra på? - prata
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj (rooney) och mina vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -olika.
10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Allt vet jag inte ens själv.
Vem är den roligaste av dina vänner? alla är roliga på sitt sätt.
Vem är snyggast av dina vänner? - dum fråga, måste vara jag jo?;)
Vem är mest partyprisse? - Lina :D
Vem är den du helst har filmkväll med? - HCZA
Vem av dina vänner är mest elakast? - Ingen :$
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - Kvittar, alla är lika underbara, kan inte välja mellan dom.

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Alla
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja det har jag 
Vem är farligast i din familj? - Min bror
Vem ser roligast ut i din familj? - Min bror (A)
Vem är coolast? - JAG?
Har ni något husdjur? - en hund
har du mest gemensamt med? Andy
Vem står för underhållningen? -  Jag& andre
Vem sover du oftast med? - Andy
Roligaste kvällen med familjemedlem? -

10 frågor om idag

Vad har du gjort? -Sovit
Har du varit glad idag? - Nej
Har du varit ledsen idag? - Nej
Har du gjort något bra idag? - Sovit (A)
Vad ska du göra nu? - Duscha
Har du gjort något dåligt idag? - nej:)
Vad har du ätit idag? - macka
Har du duschat idag? - Nej
Är du trött nu? - Ja
Vad händer imorn? -förhoppningsvis skola

ANNAT

Hur mår du just nu? - Inte så bra.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Ja
Har du piercat dig? - Ja, örat och navlen
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Alexander
Vem ringde du senast? - Lina
Vem sms:a till dig senast? - Rasmus
Vem sms:a du till senast? Rasmus

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nej
Vad är klockan nu just nu? - 12:23
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se

Familj

Hur länge sen var det du träffade din morsa? I morse
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - gårkväll

ÖVRIGT

Gillar du punk? - Nej
Har du sminkat dig idag? - Nej
Isåfall, vad för smink?
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - Björn Borg
Hur ser dem ut? - Rosa
Vad har du för bh/topp på dig just nu? Ingen
Hur ser den ut?

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nej
I så fall, vilken låt för tillfället? äckligt - ansiktet
Vad gillar du för musik? - Allt!

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja
Har du resteröds-trosor? - Nej
Har du en vit bh/topp? - Ja
Har du en svart bh/topp? - Ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: