kärlekensvisa

Kategori: Om mig

hejsan!
Allt bra med er? här är det inte helt ok, jag lyckas bli sjuk direkt när jag blir frisk, min magkatarr börjar lugna ner sig nu, och då får jag jo självklart världens förskyldning och hosta.. inte ok!
Men i skolan går jag och det går bra, igår hade vi permanent och idag uppsättningar, mådde inte helt bra i skolan så va inte alls på hugget för göra någon uppsättning så neeeea fick hjälpa mig, men permanenten gick bra igår :) Nu sitter jag här vid datorn och fick ett ryck att göra om bloggen, så den är inte färdig inu så den ser helt konstig ut nu, men ska fixa det! Mer än fixar bloggen, kollar på handboll och äter gottis, känns som att det fredagkväll men måste intala mig själv att det bara är tisdagkväll.. aja!
Onsdag imorgon och går 8-12, kommmer inte ha så mycket i skolan, är öppet hus på söderslätts så alla 96:or inom Trelleborg kommer och kollar, och jag är guied för frisör så blir mycket springande för mig, men det är väl bara kul antar jag! :)
Nej nu ska jag upp och läsa lite, men jag skriver imorgon!
MIN BLOGG LUST ÄR TILLBAKA SÅ JÄVLA HÄRLIGT! :D


just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: