back to the hellLL !

Kategori: Om mig

Hejsan! Vet inte riktigt vad som händer med min blogg just nu, har laddat ner blogg.se på mobilen men den är hel knäpp, man kan inte ladda upp bilder därifrån, och hur kul är det och blogga utan bilder?
Men så tog tag i detta nu, så har tagit min dammiga dator och satt mig ner här för skriva lite.

Jullovet slut nu och har ångest över skolan imorogn. Detta jullovet har varit så perfekt.
Har varit med Lina i stortsätt hela lovet, har fått träffa min kusin, festat, julafton ( fick min efterlängtade IPHONE), varit med mina underbara vänner och bara tagit det lugnt. Och nu är allt borta.
Nytt år, ny månad och ny termin står framför mig.
Och detta året ska bli kaaaos, detta året kommer bli så bra känner det på mig!


paaarty !

julafton

nyår

kusin <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: