SVAR

Kategori: frågestund

Kärlek&Sex
Fins det något ex du saknar? Du har väll träfat väldigt många?
Det finns en kille jag saknar, träffat många vet jag inte om jag har,
men man måste leta för träffa den rätte.
Är du oskuld?
Nej, det är jag inte.
När hade du senast sex?
I helgen.
Hur många har du haft det med?
1
Hur gör du för att komma över en kille?
Det bästa är att radera allt som påminner om honom.
Vem av dina ex har du bäst kontakt med?
Marcus
Varför slutade du träfa Makki? Vad hände mellan dIh och Andreas?
Jag och Makki slutade träffas för vi insåg att vi inte hör ihop.
Och vad som hände mellan mig och Andreas? Det är väl samma sak där,
man klickar inte med alla och det gjorde inte vi.
Vem förlora du din oskuld till?
Ser ingen anledning till att skriva ut det här inu.
Vad fick dig till att falla så hårt för Andreas?
Och vad va det som gick snet mellan er?
Jag fall för andreas skratt och personlighet. Jag kände mig trygg och säker i hans famn.
Och som jag skrev innan, man klickar inte alltid med alla och det gjorde inte vi.
Vad heter alla killar du träffat? Och hur länge träffa du dom?
Haha.
Philip Mattsson – typ 2 månader för 2 år sen.
Marcus Olofsson – gick fram och tillbaka ett par år.
Jacob Magnusson – 1-2 månader.
Marcus Granqvist – 1 månad.
Andreas Månsson – 1-2 månader.
Vad föredrar du mest, singel eller förhållande?
Båda har sina för och nackdelar, ibland vill man ha en kille och känna den tryggheten
men sen ibland njuter jag av att vara singel
Hur ser du på dem i din ålder som är oskuld?
Jag ser inget fel i det, man väljer själv när man är redo för att ha sex
Hade du kunnat gå tillbaka till någon
av dina ex?
Hade kunnat gå tillbaka till 1 av mina ex
Har du haft sex med Marcus på skolans toa?
Hahha nej det har jag inte
Är du kär?
Nej, det är jag inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag själv har aldrig varit med om det, men tror det funkar för vissa
Hur går det med killarna?
Letar inte efter någon direkt.
Vem va den senaste killen du träffa?
Träffa som ’’pojkvän’’ så va det Andreas
Är du oskuld? Om inte, i vilken ålder förlora du den i?
Nej jag är inte oskuld, 16 år.
Varför tog det slut mellan dig och Andreas?
Kolla längre upp.
Har du träffat någon nu efter honom?
Nje, inte träffat träffat på det sättet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: