Svar!

Kategori: frågestund

Övrigt om mig.
Fins det nån du hatar väldigt mycket ? Vem isåfall ?
Att hata folk enligt mig är väldigt onödigt, men det finns en person som jag verkligen inte gillar
och om alla tänker efter tror jag nog dom flesta vet vem jag menar.
Någon som skada mig både invändigt och utvändigt.
Trivs du i Trelleborg? Var hade du helre velat bo?
Klart jag trivs här, men hade hellre bott i Danmark
Vad är det bästa med att blogga?
Det bästa är att man kan gå tillbaka och se vad man gjort, och skönt att få skiva av sig.
Vad är dina bästa och sämsta sidor?
Mina bästa är att jag är väldigt social och sämsta att jag har inget tålamod.
Varför har du ett dansk efter namn på Facebook?
För min mammas sida är dansk, så har fått min mammas efternamn
När fick du din första fylla
Har faktiskt aldrig varit riktigt full, ser ingen anledning till det
Har du några komplex?
Ja, jag tycker inte om mina lår
Säg en kroppsdel på dig själv som du älskar!
Min gumpelala
Är du nöjd med ditt utseende?
Ja jag är nöjd med mitt utseende, det borde alla vara. Alla är fina på sitt sätt!
Om du fick välja själv var du skulle vilja bo, var hade det varit?
Danmark självfallet.
Äter du p-piller? Såfall vilka?
Ja det gör jag, cervazet heter dom.
Har du fått nya vänner sen du började på gymnasiet
Ja, alla underbaringarna i min klass!
Vad tycker du om för musik?
Jag är en sån tjej som gillar all musik. Men mest lite dansband, rock och raggar musik haha!
Plus min underbara Håkan Hellström
Om du fick välja en känd person att en hel dag, vem skulle det vara?
Rooney självklart!
Läser du några Trelleborgs bloggar? Såfall vilka
Sara göransson, elna grönberg, linnea persson, cornelia dahl.
Var är det du tränar?
Jag gymmar.
Rökar du? Såfall vad säger dina föräldrar?
Ja jag röker, dom tycker verkligen inte om det, men dom förstår mig och vill helst att jag ska sluta
Brukar du dricka alkohol?
Ja ibland
Vad hände mellan dig och hevi?
http://www.trelleborgsallehanda.se/trelleborg/article1585778/Tjejer-i-brak-pa-gymnasium.html
Beskriv Caroline med 1 ord.
Social
Beskriv dina vänner med 1 ord.
VÄRLDENS FINASTE!
Har din bror flyttat?
Japp han har ju det
Vad vill du göra efter skolan?
öppna egen salong i Köpenhamn
Ångrar du dig att du valde Trelleborg istället för Malmö?
Nej jag ångrar det verkligen inte, känns som vi i trelleborg har lärt oss mer än dom i malmö, och deras lokaler tycker jag själv är fula och trivdes inte alls där, vi har fått helt nytt i trelleborg och har dom bästa lärarna.
Hur går det i skolan? Trivs du bra på frisör?
Det går bra, och jag trivs så jäkla bra!
Kan du berätta lite om zara och Amanda? Hur dom är som personer tex:)
Amanda och zara är dom finaste vännerna som finns. Båda är alltid glada och omtänksamma.
älskar mina flickor sååå mycket! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: