tidsfördriv.

Kategori: Om mig

01. När grät du senast? I lördag
02. Har du lätt för att bli kär? Nej, det har jag inte.
03. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? Jag tycker väl det är Ok, bara det känns bra för båda.
04. Vilka typ av folk gillar du inte? folk som går runt och pratar skit och folk och är falska.
05. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? Ingen av dom:P
06. Vilken är din absoluta favorit godis? Ostbågar!
07. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? Jag är nog mest en ärlig och framåt männsika.
08. Vad tar du med på en fest? Jag tar med min en glad och social Caroline!.
09. Har du ett bra självförtroende? Nej inte det starkaste!
10. Hur många barn vill du ha? MAX 3 helst 2.
11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? Haha vill ni nog inte veta!;)
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse?Det ända man ska göra för att man ska visa sitt intresse för en människa är att vara sig själv.
 13. Är du oskuld? ja.
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mobil? Danne Persson
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? ehm?
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? Villa
17. När drack du alkohol senast? I lördags
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? sony ericsson
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. Mina vänner, familj och fotboll!
25. Vilka länder har du besökt? Danmark, Tyskland, Kroatien, Manchester, slovenien, österiket 
21. Nämn dina närmsta vänner. Jag har många fina!
22. Vad har du för planer för denna dagen? plugga
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? Jag läser till frisör.
24. Nästa resa? Helst Manchester igen!
25. Brad Pitt eller Orlando Bloom? Orlando Bloom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: