tiden springer iväg!

Kategori: Om mig

Jaha så va det helg igen, tiden verkligen springer iväg,, rätt jobbigt faktiskt.:)
igår (fredag) va det en rätt lugn dag i skolan, hela min klass spelade in en film men jag jag valde att stanna kvar i skolan och plugga lite rester jag hade kvar. Va hemma runt 3 tiden och då hoppa jag in i duschen och sen börja fixa mig direkt för att sen dra vidare på fest hos Hanna! Va mycket kul hos henne men mådde inte så himla bra så jag gick hem till <3 Erik en stund. Min pappa kom och hämta mig och då körde han och lämna mig hos Jacob där Andy,Alfred och Jesper va!;) Vi spela lite Fifa och bara tog det lungt :)
Senare på natten kom Robin och hämta mig och körde mig hem.
Vakna av att klockan ringde halv 10.. hoppa in i duschen och fixa till mig lite sen begav jag mig till Lund med Lina. Va hemma vid 4 och då träffa jag Rebecca en stund och nu Zettan en stund:)
Vet inte om jag ska dra ut en runda nu eller bara ta det lungt här hemma, det återstår att se!:




gårdagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: