push

Kategori: Om mig

hejsan alla!
Ligger just nu som ett miffo och skriver här, har halva kroppen på golvet och andra halvan i sängen, det gör ont så ska skriva snabbt!:)
Skrev nog inte vad jag gjorde i lör&sön. I lördags blev det pizza och mys hos Rebecca, på kvällen/natten va jag ute och åkte med linus, va hemma runt 3.
Igår va jag med hanna hela dagen, vid 11 kom jesper,piffe och ollie och hämta oss så drog vi till svaneholm för att träffa spöken;) Va hemma runt 2 tiden.

Idag gick jag upp HALV 8 PÅ EN LOVDAG! INTE OKEJ!! skulle till ungdomsmottagningen, när jag kom hem drog jag tilll malmö med mamma, fick med mig hem 3 par skor och annat smått och gott (kommer bilder imr)
Nu ligger jag i min miffo ställning och ska strax kolla på bad teacher och mysa med mamma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: