patetiska idiot!

Kategori: Om mig

Hej tja halllå!!
Lite sådär dålig uppdatering nu förtiden tycker jag.. hehe!
Men hade faktiskt ingen tid alls igår.. börja 8 med prov, och konstigt nog gick det jävligt bra!
Sen klippte vi lite, sen åkte jag och klassen in till malmö för kolla på frisör saker sen gick vi runt lite själva i malmö till ungefär 5 tiden då vi gick och åt fondue, mycket kärlek på min klass!
När jag kom tillbaka i Trelleborg va jag ute med Lina, vi körde mest runt:) sen träffa jag jacob en snabb runda också! <3


söt bild på mig och josse igår..

sen jag och mina extremt fina ego bilder!:)


Idag börja vi klockan 10 med frisör! Hade det fram till halv 12 då det blev lunch och sen engelska!
Helt okej skoldag!:)
Nu ikväll ska jag ut och äta med Felicia sen får jag se va som händer resten av kvällen, kanske träffar någon!;)

såhär ser en trött Caroline ut en onsdag eftermiddag!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: