jag lever i en dröm.. fast ne!

Kategori: läsares fråga

Anonym om maggio!:
Är du fortfarande förälskad i makki?

Förälskad är jag jo inte precis? men glömmt han helt har jag jo inte.



blir tyvärr inga bilder idag iheller för min data är helt knäpp? haha men för er som verkligen vill se bilder nu
(inte för jag tror där är ngr:P )  så kan ni kolla min facebook, caroline nörgaard wadby!:)

anyway om dag? hmm seg dryg jobbig mådde piss, alltås pisse dag!
Tur att mina godingar Viktor och Lisette liva upp min dag lite! Puss på er :*
Har inte hänt så mycket sen efter skolan, träffa mina tjejor 1 timme ungefär sen har jag precis varit ute med Lina en sväng! Min fina syster <3

Som sagt mår jag fortfarande inte så bra så ska strax gå upp och sova, ska bara kolla klart på fotbollen som sänds här i lilla Trelleborg på TV! hahah wwwwooow liksom ;)

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: