UNITED <3<3

Kategori: Allmänt

jäkkkkkkkklar vilket väder vi hade innan, trodde nästan jorden skulle gå under idag. Har inte varit med om att det bara börjat åska så jäkla mycket på en gång, och för att göra det värre så började precis i united matchen så missade 10-15 min på matchen. Och jag började böla, vadå beroende av united? jag börjar jo bli hel knäpp. Undra hur det ska gå när jag ska dit nästa säsong, stå där live hah:)
Men tur så öll inte åskan på sålänge så fick se resten av matchen, och blev 4-2 tilll united och dom vann pl! GAAAAAAASH VAD GLAD JAG ÄR´! men mindre glad att pl är slut nu och sista matchen är på lördag och det är final sen blir det ingen united till pl säsongen börhar igen.. fyfan har ångest... :(
aja har fått kommentarer om att jag inte ska snacka om fotboll så nog om det!  ska bara säga JAG ÄLSKAR MANCHESTER UNITED!! <3

har inte gjort ett skit idag, jag och lina har varit hemma själv hela dagen så vi har bara legat framför tv:)
nu ligger jag i sängen för mår inte alls bra och ska nog sova när som, kl 8! WTF? hahah :)
men hoppas jag mår bra imr för då blir det malmö med klassen för kollla bio:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: