tjabba tjena hallå!

Kategori: Om mig

sitter just nu i solstolen med Nils(data) i knäet.
Skojar inte med när jag säger att det känns som jag ska dö så varm jag är just nu.Sitter med svart linne och svarta shorts mitt i solen..gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaash + för göra det värre, så kliar och rinner mina ögon ritkigt mycket.. jäkla pollen! :O (stavning)
Så ja jorden kan väl lika bra gå under, ahhh precis som den ska idag!! :) :)
BULLSHIT.
helt ärligt, hur kan man sitta och säga när man är typ runt 100 år och ska egentligen bara ligga i sängen och hålla tyst, att jorden ska gå under. Vilken idiot till gubbe. Liksom ser det hur som jorden ska gå under klockan 18 idag?  klockan är 2 nu och allt är helt normalt.
vilken idiot asså, det finns vissa folk som tror på detta och är helt förstörda.
Det värsta är att han gubben svara på frågan ''vad händer om du vaknar upp den 22 maj'' så svarar han '' det kommer inte inträffa, vi har så många bevis på att jorden går under idag'' HAHAH!

Förresten så får inte jorden gå under, för imorgon firar vi att UNITED tar hem ligan!
hhaa:) <3

annnnyway, letar fest just nu men hittar jag inget blir det kanske felicia ikväll.
nej nu ska jag se om vi har lite glass här hemma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: