svennebanan

Kategori: Om mig

Tio saker
1. Har du ett par kondomer hemma? adu
2. Vem var den senaste du pussade? joel
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? för många för räkna
4. Gillar du nån nu? lite ja
5. Vad gjorde du inatt? sov
6. Kan du prata med dina vänner om allt? en del av dem
7. Har du varit gravid? nej, det har jag ikke
8. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? inte i denna åldern
9. Choklad eller glass? glass!
10. Klackskor eller tygskor? tygskor

Nio saker
1. Bor du? trelleborg
2. Hårfärg? brunt
3. Längd? 1.62
4. Frisyr? hästasvans
5. Ögonfärg? ljusblå
6. Skostorlek? 37
7. Humör? glad
8. Stil?  caroline wadby
9. Har du syskon? ohja
Åtta saker
1. Har du nånsin varit kär? ja det har jag
2. Tror du på kärlek? yes!
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? yes det har jag
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? typ
5. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?
nej det har jag inte
6. Har du nånsin haft sex?nej
7. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ohja det gör jag
8. Har du nånsin gått ute och hållt hand men någon du gillat? mm det har jag
Sju saker
1. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? hah ja
2. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? ja (A)
3. Har du nånsin sovit tillsammans med någon du tyckt om? ja, det har jag
4. Har du nånsin gjort något du ångrar? ja, precis som alla
5. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? nej
6. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ohja
7. Har dina föräldrar någonsin ljugit för dig? små vita lögner gör alla
Sex saker
1. Har du någonsin pratat med polisen? hah ja
2. Sover du helst själv eller med någon? olika
3. Skulle du vilja resa iväg? mer än gärna
4. Har du ljugit på någon fråga? nej
5. Har du varit full den här månaden? ALDRIG
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: