Everyday I’m shuffelin

Kategori: Om mig

halllå i stugan!
skolan idag, räknade ut att det vara va 9 skoldagar kvar med lektioner.
Resten går åt till, liseberg, spex,malmö,sommarshowar,städning,läramiddag med mera. Helt underbart!
Bortsätt från det så har skoldagen varit seg, inte riktigt frisk inu så inte mått 100, men stack ändå och satt barnvakt efter skolan. Vid 5 tiden stack jag ner till stan för hämta mig mobil, och där träffade jag även Hanna, satt oss en stund i solen och snackade. SATAN VAD VI SKA LEVA LIVET.
Nu sitter jag och degar i soffan, men benen på bordet och musiken högt som fan, livet är som bäst när man är ensam hemma!:)
Ska strax ta mig en dusch senare sova, känner att jag behöver det!
hörs imr :)


ÄLSKAR NÄR JAG SJÄLV SKA LAGA MAT!

fick hem mitt linne idag!
(menningen är att man ska ha höga byxor, så ska inte ha den som en magtröja)

min älskling har hittat tillbaka hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: