bloggtorka

Kategori: Om mig

extremt dålig uppdatering i helgen men har verkligen inte orkat så får skriva lite kort om den nu.
I fredags tråffade jag hanna, vi tralla mest runt i Trelleborg senare mot kvällen träffade vi ett par pojkar.
I lördags drog våra föräldrar till Tyskland, så min bror, alex, lina och jag mösss till detpå dagen med krocket, kubb med mera. Mot kvällen hade min bror lite ''grilllPARTY'' så jag drog hem till Kalle med Fredrik och kolla fotbolen, och den behöver vi inte prata om
Manchester united imed och motgång, älskar dom otroligt mycket och dom är alltid vinnare för mig, WE WILLL NEVER DIE! <3
När jag kom hem så va folket kvar här, så chilla lite med dom
Idag har det inte hänt så mycket, jag och andre' körde till A-löv en runda och sen nu ska vi spela lite FIFA.
Vid 11 tiden kommer våra päron hem mys! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här: