dhjudhsj hej

Kategori: Allmänt

heeej!
efter en underbar helg och dålig uppdatering är jag trötter.
Har precis kommit upp ur ett väldigt skönt & VARMT bad. Så nu är jag redo för en ny skolvecka..:(
inte alls taggad för en ny vecka, orkar verkligen inte skolan mer. vill bara ha sommar sommar nu.
förhoppningsvis går tiden snabbt så sommaren är här snart, känns som den är lite påväg nu iallafall.

anyway helgen har varit underbar som sagt.
I fredgas va jag i falsterbo på strandbaden, det va helt okej där.Fast det va typ bara killar där.
och det va bara såna äckliga som tror dom kan gå runt och ta på alla tjejer och dem tycker det är okej,
finns tjejer som tycket det men inte jag. Ville bara slå dem, men så modig är jag inte hah ;)
Va hemme runt 3 typ och somna direkt då.  ( kommer kanske bilder sen)

Lördag va en ''ta det lungt'' dag för va slut i hela krppen efter fredagen!
så började med att jag gick en riktigt lång runda med voven gick även in till amanda och hämtade min cykel.
tog mig och willma(vovisen) 2 timmar att gå till amanda och hem igen som i vanliga fall tar runt 30 min.
Hon ska verkligen lukta på allt, sen mitt i allt ska hon bajsa och kissa...
När jag kom hem grillade vi korv i trädgården, väldigt mysigt! Sen åkte jag mammi och Lina till Anderslöv
för vi skulle lämna Willma hos farmor... oorrrh vill ha en egen hund.. mamma? (A) hihi
resten av kvällen la jag och kolla på film och hade det allmänt mysigt!

iddag! Hehe :) inte hänt något sådär speciellt idag. Va och träna en stund innan och sen kolla jag fotboll
(ovanligt?) :)  Sen nu har jag som sagt precis  kommit upp ur badet.
lär väl sitta här tills jag ska gå och lägga mig som förmodligen blir snart!

nej nu ska jag ladda upp lite bilder så jag kan publicera detta inlägget innan jocke får damp på mig..





Kommentarer


Kommentera inlägget här: