tjjjjoho

Kategori: Allmänt

emma om överraskning:
Den boken är riktigt bra!!
sv: den är underbar!

.................................................................................................................................................................

Hejsan!
förlåt för ingen uppdatering under helgen men hade inget sug och då blir det bara menigslösa inlägg så då kan jag lika bra skita i att skriva. Men nu fick jag panik, så va tvugen att skriva och bad även min lilla Jocke att skriva lite för han bad jo sååå! :)

men min helg har varit helt okej, har varit halv sjuk men har ändå haft fullt upp hela helgen.
(spelat fifa) hah helt beroende av fifa för tillfälligt. spelade det halva lördagen hela söndagen (förutom när jag åt)
sen nu idag har jag spelat sen jag kom hem, jag är ett freaK!:)
men liksom man lever bara en gång, då ska man väl göra det man älskar, och imed det inte varit någon fotboll i helgen får jag jo själv fixa lite underhållning;)

nej nu hade jag tänkt mig att ta en kopp kaffe och äta en bulle ( hmmm nej)  menar jo o'boy.
men vi hörs sen!


Välkomna Jocke till bloggvärlden så han inte blir ledsen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: