nu kan du få mig så lätt

Kategori: Mode

Hejsan *happyface*
både bra och dålig dag idag.
dålig - mår skit
bra - MIN TANDSTRÄLLNING ÄR BORTA!
hehe:) helt överlycklig,går här och ler för mig själv hela tiden. Börjar få ont i munnen nu!

Så man kan säga att min dag har varit undebar idag, börja med skola till 2 sen blev det
tandläkaren, va hemma runt 5 och då ´körde jag till mcd med andre' och gud vad gott det va och
äta, liksom kunde bara slänga i mig maten utan att jag skulle sitta och ta bort 50% av maten ur tandställningen.
njöt varje sekund hah :)

NU sitter jag här på samma plats och samma tid/kanal ( brukar man väl säga) som jag alltid gör.
men ska strax gå ner till mormor och morfar och vissa min tänder hah sen ska jag sova!

men vi hörs imr!



outfit idag!
linne - h&m
byxor - gina

linnet handlade jag in igår + plånbok!
kommer bild sen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: