När det gäller fotboll kan man drömma om precis vad man vill..

Kategori: Allmänt

Dagen har varit riktigt bra men är fortfarande lite trött, Nu ska jag ta på mig och cykla till stan med Simon Meglič för han ville ha hjälp att välja en ny tatuering ! 

                                                Stora drömmen :
När jag var åtta år värvades jag till Liverpool.Övergångssumman låg på ca 587 miljoner.Första matchen 60.000 åskådare.
Daniel Agger hämtade bollen i vårt försvar fick en drömpassning tittade upp Dirk Kuyt fri stack i luckan fick tillbaka bollen. Jag sprang och fick bollen,med kraft forcerades innerbackarna,
ett 40 meters skott i bortre burgaveln.
Målvakten chanslös 60.000 skrek ut sin lycka. Jag sprang mot mittcirkeln
Steven Gerrard kom och klappade om mig.
När United slog avsparken skrek morsan att det var mat.

/ Jocke Suarez

Kommentarer


Kommentera inlägget här: