hej ig

Kategori: nikon d3000

TJENIS!
felåt att jag inte skev igår efter matchen men tror verkligen inte där är någon som bryr sig om vad matchen blev men kan väl ändå skriva det. DET BLEV 2-1 TILL UNITED! aarrhhg snacka om att jag va överlycklig! haha.
har blivit sån jäkla fotbollsnörd.. men saknar fotbollen extremt och imed jag inte spelar för jag kolla ist! hah

dagen idag har varit lugn men tråkig. börja med np i fysik i 2-3 timmar.
och säger bara hej mitt fina ig i fysik gick så jäkla dåligt.
liksom hur vill dem att vi ska kunna allt från  7-9an. idioter!
men efter skolan gick jag en runda med voven sen har jag typ bara suttit här. helt okej dag.
ska strax hopp i sängen och tagga till en ny tråkig dag.
vi hörs




v i l l    h a    s o m m a r ! ! ! !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: