fotboll

Kategori: Allmänt

hallloj folket!
vakna med extrem huvudvärk idag så har bara legat vid tv hela dagen men det va jo redan planerat så det gör jo ingenting. mina planer va nämligen att titta fotboll fotboll och ännu mer fotboll.
första matchen
united - arsenal (går dagens, såg den en gång till tyckte den va så grym)
andra
stoke - west ham
sen va det lottning om vem som skulle möta varandra i semifinal
stoke - bolton  
city - united
tredje matchen va då
city - reading.
helt underbar dag.Men nu är all fotboll slut så satte mig här och tråkar som vanligt.Men orkar ändå inte göra något sen går dagen. Va jo först på tjejmiddag hos Hanna men blev senare fest, sen kom andre' johannes och lina och hämta mig så drog vi vidare. vet inte helt när jag kom hem men somna typ direkt.
Blev iallafall en bra kväll igår och det tackar vi för :)
Nej detta inlägget spårar ut fattar inte själv vad jag skriver så hörs sen hahah




outfit


glory glory man united
glory glory man united
glory glory man united
glory glory man united

Kommentarer


Kommentera inlägget här: