veckan!

Kategori: Allmänt

gårdagen va helt undebar med mina fina vänner, va hemma vid halv 1 tiden men kunde inte sova ett skit på hela natten nästan, så denna söndagen har jag nästan bara sovit hela dagen, är helt död. hah :)
Har faktiskt inte så mycket på hjärtat idag, skulle mest skriva att det inte kommer bli så mycket inlägg denna veckan som kommer för har fullt upp hela veckan.

Imorgon- Först Malmö med klasse, ska på något utmaningarnashus (fråga mig inte hur det stavas)
senare hoppas jag på att få träffa mig Elna!
Tisdag- Bir det Liseberg med klassen, åker runt 9 och är hemma 23, så slänger kanske upp något mobilinlägg.
Onsdag- på dagen är det spex, senare läramiddag sen tältning med 9:orna (paaarty)
Torsdag- hah längtar inte till denna dagen, döööööda kommer vi vara!
Iallafall brännboll står på schemat och sedan sommarshow.
FREDAG- AVSLUTNING, OCH MINA ÄLSKADE BROR TAR STUDENTEN! <3

Förhoppningsvis inner jag slänga in lite bilder och inlägg men förvänta er inte för mycket! :)



jag lever bara en gång, så jag njuter av min tid!
gilla det eller gå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: