tjjjao

Kategori: Om mig

Tjjjjjjo!
känns som det va år sen jag skrev om mina dagar här, hah.

Midsommor igår, det blev väl inte som planert. Började min dag med min famlj och våra vänner, åt och hade det anmält trevligt, senare på kvällen drog jag till Håslöv (vellinge typ) på fest, men det blev inte som planerat, skulle hem vid 3 men stack vid 11 pågrund av att det va riktigt kallt ut och alla frös, så jag, zara, amanda och rasmus började vandra hem, och det är en bit från håslöv till trelleborg (2-3 timmar) så när vi hade vandrar in en timme ungefär så fick vi nog och ringde min moder. Så resten av kvällen låg jag och kollade på film i min ONE PIECE!:)


trötta?
rasmus, jaaao & manda

vandring!

Kommentarer

  • sara säger:

    Jo, jag vet.. Suttit i hundra år nu och försökt ändra färg på min text.. Men går inge vidare. ;)

    2011-06-25 | 17:23:02
    Bloggadress: http://saralouisegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: