gaaash läsare!

Kategori: läsares fråga

Anonym om du gamla du fria:
Tyst med dig! Du vet ju fan inte ens vad du pratar om.. Dina kompisar är också utlänningar som tex. Evegenia.

Du behöver fan inte skriva något helt jävla onödigt här. Så patetiskt! Som om någon bryr sig om vad du tycker om Sverige. Visst, det finns yttrandefrihet men vafan, vem bryr sig om vad du skriver ens?!?! Finns tyvärr ingen som bryr sig om ens åsikter längre..sorgligt nog!

Haha antaglien bryr du dig om vad jag skriver annars hade du knappast kommenterat?
Och kan förklara för dig och alla andra varför jag skrev att ni inte skulle kalla mig rasist med mera, det va pågrund av att jag från början skrev bara ''du gamla du fria, grattis sverige'' och då fick jag ett x-antal kommentarar där det stod ''din jävla hora, fucking rasist''  '' äckliga rasist vi ska döda dig'' och flera kränkande kommentarer, och istället för jag skulle tabort det inlägget (som jag va nära på att göra) så skrev jag, att jag står upp för mitt sverige och kalla mig rasit om ni vill för jag bryr mig inte, FÖR att jag inte är det!
Ja, jag har några utlänska kompisar så varför ksulle jag då kunna vara rasist?

Hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: