waka waka

Kategori: Allmänt

extremt lång fruktansvärt tråkig dryg tröttsam onödig dag i skolan idag
börja 8:15 (jag halv 10 för försov mig lalla (A) ) till 15:00.
efter skolan drog jag ner med lina och mamma till stan för vi skulle fixa läs glasögon till moi.
hahahha ni ska bara se hur jag ser ut i dem, ni får bild nästa tordag när jag fått hem glasögonen.
efter det gjorde vi lite ärende sen stack vi till world-class vi ska nämligen bli biffar så körde på
ett års kort där. börjar på måndag och ska träna 5 dagar i veckan.  säger bara att detta kommer hålla
i 1 vecka typ sen kommer det bli typ 1 gång i månaden HAH (A) :)
aja anyway, inte hänt ett skit nu på kvällen, kollar lite handboll då och då och ska väl strax
upp och dejta  min kudde så jag nte försover mig imorgon igen (A)
vi hörs,  shoo!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: