the way you are

Kategori: Allmänt

så jäkla van nu att allt jag och mina vänner bestämmer vi ska göra
aldrig blir av. tex igår skulle jag och rätt många tjejer dra till strandbaden
men sen under veckans gång hoppa fler och fler av och tillslut va det bara
jag amanda och zara kvar och då sket vi i det imed jag skulle på middg också
hos min mormor och morfar så min fredagkväll såg ut som så att jag stck till
min mormor och morfar och åt och sen kom amanda så stack vi hit och satt och
deppa för vi inte fick festa.. hahah nej men vi va allmänt knäppa igår? hah
(kommer bilder)


idag har det inte hänt så mycket.
vakna vid elva och va riktigt sugen på pannkakor
så har nästan prrecis gjort det. så sitter och små äter på det hela tiden nu
haha inte bra ;)
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer förutom att andre' ska laga mat till moi
för vi är själv hemma ikv,   undra hur detta ska gå!? hahah

men lägger nsart uipp bilder sen går dagen
så vi hörs sen puss:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: