trännna! (Y)

Kategori: Allmänt

hej gullungar!:)
fredag fredag fredag idag och det gillas starkt!
ändå om jag inte vet vad som händer idag så är det ändå skönt att slippa skolan(A)
dagen har väl varit okej,  helt okej skol dag.  fredag är vår tidigaste dag på hela veckan
så det är rätt okej, efter skola drog jag hem med lina vi åt lite sen gick vi ner till stan
träffa min mamma där och fixa det sista med worldclass:) äntligen ska jag få träna.
sluta på fotbollen för typ 2 månader och har inte gått upp i vikt precis mest gått ner men
jag orkar inget, går jag upp för trappan så är jag nästan död av trötthet hah så illa är det!;)
nooot good!;)
iallafall sitter hemma här helt själv och lyssnar på musik i tv, just nu spelas det united låtar.
helt underbart!:)
som jag skrev innan vet jag inte vad som händer idag men lär vi hitta på något sen.
men vi hörs!:)


innan >  efter
stolt över mig själv att jag är så grym på att rita, eller vad säger ni?:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: