thethethethesims

Kategori: Allmänt

hur kan man bara blir så drogad av ett spel?
har spelat the sims i 5 hela timmar nu med 5 minuters ''rast''
när jag fick lite mat i magen.  detta är inte bra när jag får the sims
beroende, jag lever mig verkligen in i spelet och tänker inte på något
annat haha, rätt sjukt!
något jag verkligen vill ska finnas är typ att man kan spela online.
typ som wow och cs tex där man spelar mot eller med varandra.
tänk liksom att vara två kompisar och man sitter på var sin data och
spelar tsm,  typ bor tillsammans och så!  hade varit fett! :)
back to real life? hahah men ja ni förstår nog vad jag har gjort idag så har
inte så mycket mer att säga än vi hörs
för nu ska jag tillbaka to the game! :)

(har hela 3 timmar till på mig att spela innan mamma får utbrott och tvingar
mig att gå och lägga mig..  arrrh)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: