sviken

Kategori: Om mig



gått 2 månader, flera timmar, flera minuter, flera sekunder.
sen du försvann ur mitt liv.  ur mitt liv men inte ur mitt hjärta och huvud.
allt vi gjorde tillsammans spelas om och om igen i huvudet.
hjärtat hoppar ett par extra steg bara tanken på dig.
du förändra min vardag.  från grå till blå.
har aldrig träffat en person som du, trodde inte såna personer fanns.
men nu har jag bevis. du finns, du är levande men för mig är du en dröm.
en dröm som tog slut för fort. En dröm som aldrig fick sitt lyckliga slut.
Jag vaknar upp varje dag och hoppas på att du ska komma tillbaka.
Jag hoppar till varje gång jag får ett sms och hoppas bara det är från dig.
Men jag måste inse, det är över!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad tycker du om att ha sex innan ett förhållande?

    horit?

    2011-01-21 | 18:30:35

Kommentera inlägget här: