MOBILBLOGG

Kategori: Allmänt

Hej och ursäkta för inget inlägg igår men mådde inte så bra så sov direkt när jag kom hem från skolan sen satt jag en liten stund vid datan men hade verkligen ingen blogg lust så tänkte att jag kunde skriva nu istället:) Anyway ligger just nu i min säng och lyssnar på Håkan och skriver så fingrarna brinner på mobilen. Tycker det är riktigt jobbigt att skriva på mobilen för inläggen blir aldrig bra, tillexempel nu när jag skriver så hoppar jag ner på ett nytt stycke när jag skrivit en mening men när man sen publicera det så är det bara massa långa meningar. Iallafall stack hem till rebecca en stund innan idag sen har jag mest tatt det lungt:) Nej nu ska jag sova för märker att detta inlägget inte blev bra! Vi hörs imorgon, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: