mobilblogg - ont i kroppen

Kategori: Allmänt

Hallo, ligger just nu i soffan och kollar på fuskbyggarna är helt slut i kroppen känner verkligen att dessa tre dagar börja kännas i min kropp nu. Har verkligen ont i hela kroppen men på något konstigt sätt är det en skön känsla, känner verkligen att jag har gjort något haha:) nog om det, blev skola idag till halv 3 då skynda jag mig hem slängde på träningskläderna sen stack jag till world class. Va där från 3-5 blev en kort dag idag men va verkligen tvungen att sticka hem för tyvärr finns skolan och tyvärr finns prov som man måste plugga till. Så har suttit nu rätt länge och läst på no, so och idrotten. Suck.. och inte.nog med att vi har flera prov och läxor snart är det np också och jag känner verkligen inte för det, känns som det inte gå bra.. Aja. Har fått ett par sms nu måste kolla dom, men vi hörs. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: