keep you much longer

Kategori: Allmänt

haaaaaaaaaalloja!:)
jaha första dagen i skolan idag, känns väl helt okej except
att jag redan är skoltrött.  är det okej? hmmm ja för
fröken wadby är det!
nej men ska verkligen kämpa denna terminen!  (säger det varje gång efter ett lov)
men ska verkligen hålla detta nu.  för med det poängen jag har nu kan jag jo
hälsa hejdå till frisör..   inte okej :P
så go go go go Caroline! :)

aaaja denna dagen har bestått av PLUGGA fick en uppsatts i engelska
som jag skulle skriva om '' my life'' och tycker det är ritkgit svårt.
tycker det är lättare att läraren säger
'' ja här har ni 2 A-4 sidor, skriv vad ni vill på engelska''
mycket lättare, för man kan skriva om vad man vill!  men när man har något man
SKA skriva om tycker jag det blir helt svårt.. haha :)
dagen i-landsproblem eller?
anyway hanna plugga också med mig så fick lite sällskap, och det tackar vi för:)
nej nu ska jag se om jag kan hitta lite kläder till imr, men vi hörs senare eller imr
puss! :)





fick även höra idag att vi nior på fågelbäck är dom sämta i trelleborgs kommun
hur embarrassing är inte det? hahah :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: