hejdå 2010 & hej 2011

Kategori: Allmänt

godmorgon alla!
2011 nu då,  sjukt vad 2010 gick snabbt!
min dag igår var perfekt!
dagen spenderades med familijen och våra vänner fram till
halv 12 ungefär, då jag gick och möte ett par folk.
vi gick ner mot torget och var där precis 00:00
träffa flera underbara folk.
vid 1 nån gång gick vi till coffe på lite parrrty.
sen gick jag hem lite över 3 och däcka direkt när jag kom hem.

vakna vid halv 1,  riktigt skönt att för sova ut för en gångs skull!
vet faktiskt inte riktigt vad som händer idag.
men det lär vi jo se sen!:)

hade tänkt att lägga upp ngr bilder, inte för jag fick ngr bra typ
men har kanske 5 st bilder haha, sen öven outfit om jag hittar
kläderna jag hade på hemsidorna jag har handlat det på (fick ingen på mig själv med outfit)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: