hej..

Kategori: Allmänt

..  och förlåt för jag inte uppdaterade igår men hade faktiskt
inte tid igår. För vid 10 tiden åkte jag till Anderslöv till mina kusiner
va där fram till halv 6 då jag gick hem till min farmor:)
Vid halv 9 kom min mammsi och hämta mig och han precis in
och frächa till mig sen gick jag hem till albert där joel och amanda befan sig.
va hemma vid 12 och då däcka jag i sängen direkt!

idag har jag hållt på  med mitt rum hela dagen.
ska nämligen få en platt tv iställety för min tjocka lilla och
sen även få upp en snygg hylla på vägen och en text där det står
'' kärlek övervinner allt''  fast på något annat språk!
kommer bli jätte snyggt nör allt är klart, han bara sätta upp tv idag
så ni får bildewr imr när allt är klart!;)
nu ska jag strax hoppa in i duschen och frächa upp mig sen går jag
förmodligen hem till rebecca, och vid 10 åker vi kanske hem till joel.
får se hur det blir med den saken!:)

nej nu ska jag snabba mig innan rebecca dampar på mig.
puss, hörs sen!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: