hej..

Kategori: Allmänt

.. gården blev mycket lyckad
börja med skola såklart sen vidare till stan.
skullle köpa kläder tilll kvällen men fick med mig hem ett par sjukt snygga skor istället.
(kommer bild)
vid halv 9 gick jag till amanda där det var förfest, vid 11 tiden åkte vi till kräm
och vid 3 tiden ungefär stack jag hem med Elna.
hon gick upp och la sig och jag somna i soffan här nere, lyckat(Y)
men kvällen/natten blev super bra, så tack till alla!:)

idag vakna jag i soffan vid halv 9 tiden för skulle till mina grannar och passa
deras barn, men mådde verkligen inte bra.  mådde illa och kände mig febrig
så fick stanna hemma. så vakna igen vid 12 sidan om Elna hah. hon drog då
och jag la mig och titta film och har gjort det till nu.
ska strax fixa mig sen ska jag ner till stan för jag och ett par tjejer ska fira zara!
vet inte vad som händer efter,drar nog hem mår inte så himla bra idag hehe :)

men måste fixa mig nu.
kommer bilder på outfit, kvällen och skorna senare! :)

ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: