aj

Kategori: Allmänt

ush vad trött jag är..
första träningen idag på ungefär 2 månader.
börja lite smått idag med bara 2 timmar ungefär.
sprang lite grann sen träna magen, inte så farligt.
men kroppen är helt slut nu efter man duschat och fått mat i magen.
haha,  känner mig som 60+  och skojar inte när jag säger att jag kommer
ha världens träningsvärk imorgon!  kommer stanna hemma från skolan hah ;)
haha men efter min EXTREMA ;)  träning kom jag hem åt och duscha som sagt
sen kom rebecca hit, och imed jag ska vara nyttig nu så gick jag ner och hämta massa frukt
som vi satt och små åt på, men det höll inte så länge för sen kom mitt godis sug fram
och då hämta jag chips, så mitt nyttiga nya liv vara i 15 minuter ungefär.
inte okej! haha :)
rebecca gick för en stund sen och även mina föräldrar lämna mig så sitter
helt själv hemma, och fundetar på att lägga mig och sova nu frö har så etremt ont
i magen. hahahah inte bra dag för mig idag:(
haha nej men vi hörs imr! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: