shotshotshotshot

Kategori: Allmänt

Hur är läger? jo själv lever man fast men extrem huvudvärk, ont i magen, trött och kroppen värker.
som ni märkt blogga jag inte inatt när jag kom hem men gud vad trött jag var!
Men kvällen blev lyckad, va hemma lite efter 3 och däckade i sängen då.
lite läskigt för vänta på lina skulle bli klar på toan så jag kunde gå in på bortatänderna
och ta  bort sminket men somna i sängen så vakna upp med smink i huvudet, värsta som finns! sen inte nog med det jag hade ätit korv som natta mat med VITLÖKS SÅS!  undra hur det luktade på rummet. hahah så det första jag gör när jag vakna va att bortatänderna och tvätta mig. hah ussh räääligt detta ;)
som jag sa kvällen blev riktigt bra och det lär denna också bli för idag ska jag bara sova. Ska egentligen dra och träna nu men funderar starkt på att gå och köpa godis sen krypa ner i min älskade säng och ligga där hela dagen.
TROR JAG SKA GÖRA DET NU!:)
ska bara lägga upp lite bilder först.
vi hörs sen!



jag gillar att stoppa upp tamponger i min näsa


påväg hem blev det även lite nattamat i stan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: