mobilblogg- hos kusinerna

Kategori: Allmänt

Hejsan och ursäkta för dålig uppdatering dom senaste dagarna men det är så att jag har en väldigt klumpig mamma som spiller kaffe över hela min data så nu funkar inte mitt tangentbord så går inte precis att skriva här och har.inte haft ork att sätta mig.vid mammas sega data. Så tog mig tid nu och skriva från mobilen istället. Sitter faktiskt just nu i anderslöv hos mina kusiner. Jag och André körde hit vid 12 tiden och Ska nog snart köra härifrån för båda är extremt trötta. Har faktiskt ingen aning om vad jag Ska göra ikväll men förhoppningsvis löser det sig för orkar verkligen inte sitta inne idag, känns som om jag gjort det hela lovet. Nej känns som jag Ska somna när som. Men lovar att skriva mer idag har nån fråga att svara på, sen 25 dagar och kanske lite bilder att bjuda på också! Peac out sålänge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: