läsares fråga

Kategori: läsares fråga

sofia om vill spela boll igen!:
vad har du för mobil? för tycker att ditt skal är superfint, och är lite nyfiken om var du har köpt det? :) om du inte vet kanske du kan ta reda på det. hade varit jätte snällt!

Hejsan Sofia!:) 
Jag har en HTC Desire mobil. Och mitt skal har jag köpt här. Finns riktigt snygga skal där och det är inte så dyrt iheller och tar mindre än 3 dagar och få sitt skal hem!:)



hemlig beundrare om vill spela boll igen!:
du va riktigt grym caroline!
Varför spelar du inte mer!?

Hehe tack, men grym kan jag inte påstå :P
Jag slutade pågrund av skador. Har två väldigt dåliga fötter som kan sluta funka när som och känns lite onödigt att betala för fotbollen om jag sen kanske inte kan spela... 
så får bli gym istället där jag kan träna så gott jag kan.
tyvärr är livet orättvisst och man kan inte göra alllt man vill.:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: