kärlek vid första ögonkastet

Kategori: Allmänt

hallo!
blev inget inlägg igår tyvärr men hade inte tid och ork.
skolan va väldigt seg igår, hade vårt första np igår och det gick väl bra.
men vet att jag kan bättre än vad jag gjorde igår men får en ny chans imorogn
när det är skriv delen. förhoppningsvis går detta bättre ändå om detta är min svaghet.

när jag kom hemdrog jag och träna och sola, va hemma runt 7- halv 8
duscha och sen gick jag ut och åkte en runda med andre' sen nörda vi oss
framför x-box! ;)

IDAG.  rätt lugn dag i skolan. fick snackat med min mentor om ''privat''.
oh tack gode gud att jag har en sån underbar mentor,  han är bäst!

efter skolan skulle jag egentligen träna men kände att min kropp inte orka det
idag och måste verkligen plugga så det gick förre träningen idag. 
men SÅKLART så somnar jag i soffan så det blev inget pluggande iheller.
och nu är det föresent för plugga för nu är det data time! ;)  haha.
nej men ska iväg med andre' snabbt och handla lite goda saker till np imorgon
sen får jag väl ta tag i pluggandet!

men llägger in fler inlägg snart.
puss (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: